sâmbătă, 17 iulie 2010

...pentru ziua de ieri trebuie sa aduc o scutire, o motivare falsa, ceva ca sa ma scot. Azi mi-am amintit cum in timpul unei petreceri intre romani,(aici in america) o doamna putin trecuta de a sasea tinerete, ma apostrofat pentru faptul ca am spus despre manele ca n-ar fi tocmai pe gustul meu si ca in general evit sa stau unde se asculta astfel de muzica. Raspunsul doamnei a fost :"si ce daca is tigani, ei nu ie tot oameni?". Stimata doamna, si ei "ie" tot oameni dar si-ar face un mare serviciu lor si etniei lor daca ar canta muzica tiganeasca pentru ca o au, e a lor si nu-si fac nici un bine pe termen lung daca plagiaza cintece turcesti, grecesti, sarbesti sau mai stiu eu ce. Cat dspre auzul dumneavoastre extrem de fin, avand in vedere ca vorbeam cu altcineva, la o oarecare distanta de dumneavoastra, ce pot spune...sunt uimit; sau trageati cu urechea ?
Fotografia e din Roma, Piazza di Spagna, unde puteti vedea un macaronar care plagiaza cu nerusinare, activitatea dragilor nostri rromi. Sa mai zica cineva ca sunt rasist...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu