duminică, 16 octombrie 2011


...azi au mai murit doi oameni in accident de masina, cel putin doi, de restul n-am aflat pentru ca nu i-a bagat Huidu intre "fiarele contorsionate". faptul ca iti risti viata mergand cu masina in general si in Romania in special, l-am observat pe pielea mea, dar bucuria care se citeste in ochii prezentatorilor de televiziune atunci cand au de anuntat si disecat un accident in care e implicata si o persoana publica, ma uimeste de fiecare data. nu mi-a placut niciodata de Huidu sau emisiunea pe care o realiza, nu mi s-a parut ca ar fi un talent sau un tip amuzant, dar asta nu inseamna ca nu ma uit cu mila la el cand vad ce haita de lupi a sarit la el. un lucru e cert: o data cu cele doua vieti disparute i-a disparut si cariera de prezentator de emisiuni "umoristice" chiar daca se va dovedi ca vina apartine unui meteorit care a lovit "bolidul" lui Huidu si aceasa a ricosat in Logan. altfel cu siguranta carcotasii vor spune:" iti mai arde de glume dupa ce ai omorat niste oameni".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu