marți, 27 martie 2012


...am ajuns in Maroc; de o saptamana, dar am o scuza ca nu am scris nimic pe usa de la frigider: NU AM AVUT NET! si aici ca si in multe ale locuri din lumea civilizata, internetul e scump (scump in comparatie cu cel din Romania)si merge foarte prost (cel putin cel wifi de care folosesc eu). Dar sa trecem peste vaicaierile tipice noua...prima impresie ? suntem cel putin superficiali atunci cand ne formam o parere despre o tara din Africa. Primul instinct este sa strambam din nas superiori si sa ne felicitam pentru marele succes de a ne fi nascut intr-o tara din Europa. Ne mandrim cu muntii nostri, cu litoralul, campiile sau dealurile "noastre" de parca ar fi cel putin proiectate de noi daca nu si executate. Am sa pun cateva poze din Casablanca, poate poate ne mai revenim in fire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu