marți, 31 iulie 2012

...vreau o curva...pe post de presedinte! Mi-asi dori ca presedintele meu sa se comporte precum o prostituata in relatia cu pestele ei, adica eu sa-i acord protectie (cu ajutorul SPP-ului pe care eu sa-l platesc) sa-i dau o casa decenta si bani suficienti pentru o viata decenta iar el la randul lui sa mearga la toti cei la care eu il trimit si "sa se faca placut" indiferent in ce "pozitie "e pus. In cazul in care el nu stie sa aduca bani "acasa" si mai mult decat atat, ii mai si nemultumeste pe pe cei la care eu l-am trimis, atunci nu numai ca-i tai toate favorurile pe care i le faceam dar am grija sa-mi aduc aminte si de barca pe care mi-a furat-o, de casa pe care i-a dat-o fica-si sau de smenurile (sanchi ingineriile financiare) pe care le-a facut. Nu-mi trebuie un presedinte smecher, eu vreau un functionar public pe care sa-l platesc regeste dar care sa ma serveasca domneste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu