vineri, 14 mai 2010

Am fost sa-mi fac asigurare la masina pentru ca-mi expira in 6 iunie si cica din 15 mai, se scumpesc iara. Am incercat sa platesc asigrarea azi dar cu valabilitate din 6 iunie..."nu se poate, da cu eroare la program",mi-a spus duduia asiguratoare. Ce n-am inteles e de ce sunt atat de idioti baietii de la firmele de asigurare, adica de ce nu-mi iau banii atunci cand au ocazia pentru ca ei oricum atunci cand ar trebuii sa te sa te despagubeasca, nu te despagubesc sau in cel mai fericit caz, te tin cu masina in service pana cand iti descoperi instincte criminale de care nu erai constient. Eu pentru un spoiler, am stat cu masina in service 29 de zile desi ei se obliga sa-ti dea comfirmarea de plata in 72...de ore. Incep sa ma bucur tot mai tare ca plec din Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu