duminică, 2 mai 2010

Pentru ca sunt un rebel innascut, am mers la "iarba verde" de 2 Mai. M-am felicitat pentru atitudinea mea de pastrav aflat impotriva curentului pana am ajuns la locul desemnat(muzeul satului) dupa care am realizat ca am dat peste aceeasi manelisti pe care ii vad peste tot. Desi am plecat destul de devreme spre destinatie in speranta ca vom gasi un loc de parcare cit mai aproape... stupoare! cind am ajuns am realizat ca trebuie sa parchez "la mama dracu" pentru ca alti cetateni fusesera mult mai matinali. Cel putin asa am crezut in prima instanta, dupa care am inceput sa ma conving ca unii dintre "iubitorii de natura" dormisera in padure, printre propriile gunoaie si manelele ascultate la maxim. Despre 1 Mai, nu mai tinem minte nimic, poate cu exceptia faptului ca era o sarbatoare comunista (desi a fost inventata de americani)in timpul careia se faceau manifestatii iar poetii mai talentati inchinau cite un imn conducatorului iubit (n-am pus ghilimele pentru ca pentru multa vreme a fost iubit si de multa lume chiar mai este). In rest, mici, bere, manele si vata pe bat. Tara asta e un carnaval, cred ca o sa ma car in curand de aici ca nu sa mai poate. Fotografia este evident din Bahamas. La noi...sunt codrii verzi de brad...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu