duminică, 8 august 2010

...am fost lovit de microbul Prison brake si pentru asta dau vina numai pe taranul le Badea ca i-a facut reclama serialului de parca avea actiuni la casa de film, oricum mai am doar cateva episoade si scap. Am citit in ultima vreme blogurile lui Badea, Mihai Bendeac, Ciutacu, Dan Negru si altii; problema care apare atunci cand citesti blogurile unora cu care rezonezi, este ca te inhiba sa mai scri pentru ca dupa ce ai terminat si tu de scris, realizezi ca spui aceleasi lucruri dar poate cu alte cuvinte sau cu mai putin talent. Mi-am dat seama ca am doua variante: 1.sa ma gandesc ca toata lumea citeste doar blogul meu si 2.sa fac pe prostul...asta de obicei imi iese pentru ca si profilul ma ajuta. Unul dintre cei mai inspirati blogari sau cel mai constant in calitatea scrisului, dupa parerea mea, este Dan Negru, pe care eu nu il pot digera ca realizator de emisiuni de divertisment dar care mi se pare delicios(ca sa pastrez un vocabular culinar)in timp ce nu tipa ci scrie. La el pe blog am descoperit in trei cuvinte secretul fericirii pe care si eu il stiam dar nu-l puteam sintetiza deloc si anume: "priveste in jos". Pentru cei care cred ca acest enunt ARE vreo legatura cu proverbul (idiot dupa parerea mea)"capul plecat sabia nu-l taie" am o veste, N-ARE






Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu