duminică, 15 august 2010

...imi plac oamenii care beau, ma enerveaza oamenii care se-nbata. Intotdeauna am evitat sa ma inbat, ma enerveaza starea de nesiguranta care se instaleaza in mine atunci cand beau alcool. Am incercat sa aflu de la altii care e farmecul alcoolului si nu prea inteles, mi sa spus ca exact starea de nesiguranta e ceea ce cauta un "consumator" si ca ar trebui sa mai incerc inainte sa critic pe altii. Inteleg rolul de dezlegator de limba al lichidului bahic, "in vino veritas" cum spuneau unii, dar asa de mult ma dezgusta cineva in stare de ebrietate... cum sa transforma cate unu intr-un libidinos, neam prost, cat despre cei care devin violenti si se apara a doua zi cu "...nici nu stiu ce am facut, am fost beat"...le-asi coase gura, vorba lui Gica Petrescu. O persoana foarte draga mie dar care are o inclinatie catre bautura mi-a zis intr-o zi:"...nu stiu 'ticule...cum beau 5 beri peste masura, cum incep sa sughit" Cred ca e singura exceptie de om simpatic si cind e baut, in rest...ac si ata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu