sâmbătă, 14 aprilie 2012



...sunt, dupa cum se stie, in Tanger-Maroc. am observat de cand sunt aici ca nu prea exista nici o diferenta intre cei care bat cruci in tramvai atunci cand trec pe langa o biserica si cei care tin neaparat sa se inchine spre Mecca atunci cind vine vremea (n-am aflat cit de des pretinde Alah sa I ne inchinam). ca sa ma fac inteles...nu fac nici o deosebire intre religii, cred ca toate sunt la fel de bune, doar oamenii care o practica sau o propovaduiesc, schilodesc niste invataturi absolut respectabile.
ma uit la televizor cateva ore pe zi la posturile de stiri in limba engleza (la araba mai am ceva probleme) prima observatie ?...o plictiseala de neimaginat, aceleasi stiri repetate in bucla, cu aceleasi imagini, parca aceeasi reporteri si la fel de neinteresante la toate televiziunile ( BBC, CNN, Aljazeera, RT...toate) mai mai ca mi-e dor de balacareala si balcanismul de pe la noi (de Catalin Radu Tanase inca nu mi s-a facut dor dar am streangul pregatit in caz ca mi se va intampla)
ca sa leg cele doua subiecte...vad imagini din Siria in care partile combatante arunca bombe si gloante unele in altele dupa care striga "Alah akbar" in dorinta de a fi ajutati de catre Alah sa-si distruga inamicii. poate sunt eu nebun( si nu vreau sa comit vreo blasfemie) dar si Alah a carui singura treaba in univers, se pare, este sa orienteze corect gloantele,cred ca are o mare dilema, "eu acum pe cine ajut ? masor decibelii celor aflati in comflict si-l ajut pe cel care striga mai tare ?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu