marți, 24 aprilie 2012

...asta i-am trimis lui Cabral... Cimpeanu Catalin Gabriel salut Cabral, am nevoie (stiu ca deschizi ochii mari cand vezi cuvantul "nevoie") de o parere. am un blog http://usadelafrigider.blogspot.com/ . daca ai timp arunca un ochi critic si spune-mi daca uzez tastatura degeaba . Astept o palma dupa ceafa si un sfat daca se poate (nu da cu dreapta) April 16Cabral Salut. Am citit. Mi-a placut, chiar mult. Imi ceri un sfat... o sa-ti spun pe scurt, alegi ce ti se pare constructiv: - nu mai amesteca posturile de text cu video si foto. 3 e deja prea mult... - cand pui foto ori o pui mare cat latimea coloanei de articol, ori o pui mica si lasi textul cum trebuie. Sa pui poza maricica si sa lasi in dreapta doar o fasie stinghera de text e aiurea. Deci, ca si concluzie... de scris cred ca este evident ca scrii foarte misto, mai ai de prins treburile de optimizare si uzabilitate. Toate bune, C. ...asa ca ma sucesc. o sa postez ceva mai multa vrajeala si ceva mai putin video (muzica mai pun din cand in cand pentru a mai masca lipsa de inspiratie )iar poze...tre' sa pun pentru ca am sechele din copilarie-daca nu sunt si poze in carte nu pot sa citesc. deci de data viitoare intr-o noua prezentare (partea cu "optimizarea si uzabilitatea"...voi fi varza in continuare)

2 comentarii:

  1. De la mine nu vrei un sfat? Scrie asa cum simti, pune cate poze vrei. Blogul este oglinda starilor personale si daca tu te regasesti intr-o poza si ea iti exprima cel mai bine textul, las-o. Deci nu te suci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...pai de la tine am si primit primul sfat in domeniu(imi spuneai sa o las mai usor cu politica si sa povestesc mai multe despre locurile pe unde umblu ceea ce si fac). i-am cerut un sfat lui Cabral pentru ca m-am gindit ca se pricepe la audio-vizual. daca am nevoie de un sfat in domeniul arhitecturii, al poeziei sau al facutului de copil blond cu parul carliontat...la tine vin! sarut-mana

      Ștergere