joi, 10 mai 2012

...poate nu sunt eu cel mai in masura sa-mi dau cu parerea despre persoanele supraponderale, am 1,68 m inaltime si daca mai pun pe mine cateva kilograme, imediat par a fi in forma...de bila. Ma uit "de sus" insa la cei care isi schimba capota de tabla de la masina inlocuind-o cu una din fibra de carbon, astfel usurand masina cu vreo 3 Kg, in conditiile in care ei au 30 de kilograme peste greutatea la care ar fi considerati obezi; pai dragii mosului, nu e mai bine sa ingurgitati mai putini porci morti si cartofi prajiti, intotdeauna asortata cu salata verde (ca doar sunteti la regim) si sa va cumparati in loc de capota o bicicleta? Mai sunt unii care au inteles ca sufixul "sport" e de bine ( motosport, turbosport, supersport,etc) asa ca isi cumpara o motocicleta sport, "treling de firma"cu emblema NAIK sau ADIBAS cat mai mare, isi revarsa burtile peste rezervorul motocicletei NINGIA (la care in prealabil i-au scos toba de esapament) si sa vezi ture pe bulevard ca sa "se insemne" printesele din cartier "cine e jupanul, cine e stapanul, cine este smacherul numarul 1"(citat aproximativ). Pentru astia din urma asi avea niste urari de bine :"sa-ti ajunga banii din ajutorul de inmormintare, cumpara-ti-asi garoafe ca sa-ti fac coroane, pregati-ti-asi tort...din coliva" si alte citeva dar eu nu le voi ura nimic pentru ca nu e frumos. Si totusi o urare am sa le fac : " de n-ati mai avea bani de benzina! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu