miercuri, 23 mai 2012

...am coperta de carte (sau facebook) si pe coperta mai apar postari despre cat de minunata e femeia sau cat de ghiolban e barbatul. Pana aici toate bune , treaba lor, peretele lor, dar vad uneori statistici din care reiese ca femeia e nu doar mai frumoasa, mai desteapta mai loiala, mai..., dar si mai rezistenta la durere decat barbatul pentru ca in momentul nasterii rezista la o durere echivalenta cu fracturarea nu stiu cator oase asa ca noi barbatii ar trebuii sa apreciem asta si sa ne plecam in fata femeilor plini de umilinta. Recunosc faptul ca mi-e frica de injectii si fac pipilica pe mine cand trebuie sa merg la dentist (mai aveam un prieten care-mi marturisea ca nu-i e frica de muscatura de caine ci de injectia pe care trebuie sa o faca dupa ce e muscat) dar sa apreciez femeia ca rezista la durerile facerii ca si cand asta e supremul motiv mi se pare inputinator pentru femeie. Sincer eu apreciez o mama pentru ce face dupa ce naste, cresterea copilului mi se pare o sarcina aproape imposibila pentru mine iar o femeia care naste prin cezariana nu mi se pare mai putin mama decat alta care a nascut trecand printr-un travaliu de 12 ore. Intamplator fata mea s-a nascut printr-o nastere naturala dar a fost doar o obtiune medicala si desi cu siguranta nu i-a fost usor nevestei mele, ce era mai greu abia urma (ex: doi ani de nesomn, vizite la camera de garda cu copilul aproape in stare de inconstienta,etc.). In concluzie, daca ne apucam sa apreciem pe cineva in functie de cata durere fizica poate suporta, vom ajunge sa apreciem mai mult cretinii (teribilistii) care dau cu masinile si motocicletele in cate un zid sau pom de se aleg cu toate oasele rupte decat o femeie care a nascut prin cezariana ( deci nu stie ce-s "durerile facerii")!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu