vineri, 1 iunie 2012

... am doua expresii care ma scot din minti: "intelegi ce zic ?" si "asta incerc sa-ti explic!" sigur, daca vrei sa-mi produci o comotie cerebrala poti sa le asociezi in " ...intelegi ce zic? deci eu asta incerc sa-ti explic!" Sa fim intelesi, daca tocmai mi-ai vorbit in araba crezand ca eu si inteleg aceasta limba ca doar lucrez in maroc, accept sa ma intrebi daca am inteles, dar daca spui o platitudine de genul "iarna nu-i ca vara" ca sa citez un presedinte, dupa care vrei sa te asiguri ca am inteles, ei bine atunci ma provoci sa te trimit in "nascatoarea ma-ti". Din pacate normele de convietuire sau lasitatea ma impiedica sa-i extrag cate un dinte, orcarei persoane care foloseste expresia "asta incerc sa-ti explic"doar pentru a se aseza pe o pozitie superioara data te puterea ei de a patrunde adevarurile mult prea subtile pentru penibilii ca mine. Asadar consider ca am anuntat public faptul ca pot fi scos din minti deci atentie la dinti!
     ps. am lasat-o mai usor cu pozele...nu merge netul asa ca nu le pot incarca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu