vineri, 7 decembrie 2012

...deocamdata nu sunt in Romania asa ca nu pot merge la vot (am inteles ca pot merge sa votez in Rabat, cu conditia sa ma incurce cateva sute de euro necesare "pelerinajului" pana acolo). Am vazut indemnuri de a ma duce sa-l votez pe Dan Diaconescu sau pe te-miri-cine din "partidul poporului", eu nu sunt poporul si deci ala nu e partidul meu, dar nu pot sa nu-i apreciez pe cei care ma cheama la vot desi isi asuma riscul de a fi bataia de joc a tuturor. E mult mai simplu sa faci bataturi in palma de la manuit diverse lucruri decat sa faci bataturi in talpi, mergand la vot. In timpul Imperiului Roman, cel mai aspru condamnati erau "pasnicii" adica aceea care nu se"implicau" deoarece erau considerati inutili cetatii. Pot accepta ca nu esti deacord cu mine dar nu pot accepta ca n-ai nici o parere. Singurii care aveau obtiunea sa nu se implice in nici un fel in treburile Cetatii, erau cretinii ( debilii mintali) din pacate la noi de multe ori doar cretinii s-au implicat. In Grecia, votul este OBLIGATORIU, asadar nu doar un drept. Am spus Grecia pentru ca oricat ni s-ar parea noua America "leaganul democratiei", Grecia antica a inventat sistemul, iar culmea democratiei e in Elvetia, unde nu zboara nici pasarile fara o consultare prealabila a votantilor. Bineinteles ca nu sustin obligativitatea votului in Romania, pai ce bani ar mai face asistentele medicale cu motivari false sau ce metode ar gasi romanii de a "fenta" orice prevedere care i-ar putea obliga sa faca orice, dar parca nici cu vorba buna nu ne lasam comvinsi.

Un comentariu: