miercuri, 19 decembrie 2012

...vad o mare preocupare pentru "mancatul sanatos", in sensul ca ni se recomanda sa mancam vegetarian ca si cand n-am fi omnivori. Am vazut chiar si un documentar in care un nene spunea ca de fapt in epoca de piatra, oamenii erau mai mult vanat decat vanatori si ca picturile gasite in pesteri care aveau ca subiect momente din timpul vanatului, erau doar niste desene naive fara legatura cu realitatea. I-mi si imaginez discutia  dintre "pictori"...
"-ce mai pictam manca-ti-asi?"
"-hai ca m-am gandit la o poanta tare: ne punem noi sa ne pictam ca si cand am vana animale,  lasam sa ne creasca si caninii (sanchi ca si cand am fi fost carnivori) si ii lasam pe prostii care vor venii  peste cateva mii de ani, sa manance carne, si cand colo noi suntem vegetarieni comvinsi."
    Vaca poate fi vegetariana datorita stomacului ei (format din patru camere) care are un volum de vreo doua sute de litri, asa ca si daca buruienile pe care le mananca ea, au un continut scazut de proteine sau grasimi, pentru ca ea "baga" mult in stomac, pana la urma se satura (mai are si niste bacterii care descompun celuloza,  bacterii pe care animalele omnivore nu prea la au)
   Ca tot veni vorba... ce s-or fi distrat maiasii atunci cand au facut calendarul, stiind ca in 2012 multi cretini creduli vor fi speriati de sfarsitul lumii...ca doar scrie in calendarul maias.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu