vineri, 16 aprilie 2010

Acesta e tata. Am fost in orasul Zagarolo (un orasel-cetate de langa Roma)impreuna cu el.Nu am sa scriu acum despre tata, desi la aceasta melodie s-ar cuveni, ci am sa sriu ce impresie mi-a lasat acest oras. O caracterizare intr-un cuvant: SUPERB! Cu stradute intortochiate, brutarii, cafenele, patiserii, ferestre inflorate si un aer proaspat ce te facea parca sa te culci imbratisand un stalp de iluminat stradal la fel ca un "sclav" a lui Bahus. Minunata cetate, cu certitudine medievala,ceea ce ma face sa ma intreb de ce ne mandrim noi cu Sighisoara, care poate fi frumoasa dar cu siguranta nu e "singura cetate medievala din Europa",cum am auzit ca i se mai spune. Cat despre turism...suntem intradevar in evul mediu, in comparatie chiar si cu un orasel aflat in umbra Romei. Despre tata...sa-i dea Dumnezeu sanatate si putere de munca iar prin Romania sa mai vina doar in vizita. Eu stau sa sting lumina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu