marți, 27 aprilie 2010

Astazi ,cu exceptia imaginii cu hotelul Hilton din Nassau, nimic despre Bahamas si ai lor. Am urmarit pe You Tube meciul dintre Lucian Bute si Mranda. De ce pe You Tube? pentru ca pe "romani" nu "s-a dat" sau n-am fost eu abonat la toate firmele de cablu ca Badea. Despre noi s-a tot vorbit, am tot fost caracterizati, injurati, compatimiti, etc, dar despre Bute ar trebuii scris si vorbit mai mult si mai frumos. Nu sunt un expert in box, nu sunt nici macar un fin observator dar ceva sport de performanta am facut, am luat multa bataie si am invatat sa apreciez un sportiv de valoare. Recunosc faptul ca a trebuit sa ma uit de mai multe ori la inregistrare ca sa vad ce a intrerupt sirul gandurilor lui Miranda. Am vazut filme proaste in care cineva din tribuna il impusca pe unul dintre boxeri, dar parca nici acolo sportivul nu cadea atat de dramatic. Am auzit comentarii de genul "ce usor a fost! mai putin de 9 minute, pai oricine il batea pe ala!" Lumea ori e proasta ori e neinformata. Sa spui despre Miranda ca e un sportiv slab e ca si cand ai spune ca nici Bute nu-i grozav dar ca a avut noroc. Se pare ca nu sunt tare inteligent nici eu din moment ce am recidivat in a ma uita la Nasu' desi dupa ce l-am vazut pe Grigore Cartianu (care e invitat aproape permanent la B1tv) dand un interviu la o televiziune italiana in care spunea ca in Romania "...dopajul era politica de stat..." Iata asadar ca am vazut cateva minute din emisiunea Nasu' in care a fost invitat si Bute. N-am vazut in viata mea un realizator tv mai putin pregatit cu privire la sport in general si la box in special. Mai oameni buni, sareau intrebarile din baiatul ca nucile din coltul mesei si cu toata admiratia pentru Lucian Bute si performanta lui, imi recunosc slabiciunea, n-am rezistat mai mult de 7 minute. Nu sunt un atlet dar cred ca rezistam mai mult in ring cu Bute(fugind de el bineinteles). Am o rugaminte pentru Bute: NU TE MAI DUCE LA NASU' !!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu