luni, 19 aprilie 2010

In scurta mea perioada petrecuta in Italia am avut ocazia sa-mi petrec destule ore in fata televizorului. Recunosc faptul ca ma asteptam la o avalansa de stiri cum ca romanii ar fi cei mai periculosi hoti, violatori ,criminali, etc. Dupa doua saptamani de seceta din punct de vedere al stirilor despre romani, iata ca intr-o seara uitandu-ma la televizor o recunosc pe doamna Iolanda Balaci dand un interviu pertinent, dupa parerea mea, despre sportul romanesc actual in comparatie cu cel de dinainte de '89. Dupa ce s-au succedat mai multe personalitati ale sportului romanesc, care isi spuneau parerile, am vazut dandu-si cu parerea si un ziarist roman, pe numele sau grigore cartianu (initialele trecute cu litera mica ...de data aceasta este o greseala voita) care spunea ca (citez din memorie)"in Romania de dinainte de revolutie, dopajul era politica de stat" si ne "invita" sa observamcit de musculoase si "paroase" erau de exemplu canotoarele, dovada de netagaduit dupa parerea JURNALISTULUI. Admit faptul ca prima reactie pe care am avut-o dupa ce am vazut interviul, a fost una foarte violenta. Nu pot sa scriu expresiile folosite pentru ca uneori mai citeste si fiica mea acest blog si nu asi vrea sa-i produc un soc. Eu am facut judo de performanta inainte de '89 dar si dupa revolutie si pot spune ca singura substanta dopanta pe care o primeam era glucoza, nici macar Nurofen nu se gasea in "trusa cu substante dopante" a antrenorului. Nu stiu cat sport de performanta a facut domnul Cartianu, dar cu siguranta a facut mai mult rau decat bine au putut face Bute si echipa de handbal din Rm Valcea la un loc. Din pacate trebuie sa-i dau dreptate lui Marius Nitu,citat de Mircea Badea: "Campionii pe care nu-i meritam !" "E trist" "rusine! "


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu