miercuri, 14 aprilie 2010

Am trecut pe langa acest copac de multe ori fara sa-l observ, intotdeauna avand altceva "mai bun" de facut decat sa stau si sa admir ce e langa mine.Intr-o zi insa mi-am dat ochelarii de cal jos, mi-am acordat ceva timp, si am petrecut cateva minute bune langa acest pom care desi e plin de spini are ceva te atrage. Dupa ce am facut fotografia m-am dus sa ma laud (nu pentru calitatea fotografiei)la un prieten slovac , inebunit si el dupa fotografie, care mi-a spus ca i-e ciuda ca nu a vazut primul aceasta frumusete,de parca ar fi fost o fata frumoasa care apartinea primului care o vedea. Recunosc faptul ca am avut un moment de infumurare ca si cand eu eram creatorul si nu doar cel care a facut poza (care nici macar nu e vreo capodopera).Uneori asa facem si in viata, trecem pe linga niste frumuseti fara sa le observam, pana vine altcineva sa ne deschida ochii; de obicei insa e prea tarziu.


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu