sâmbătă, 10 aprilie 2010

Dupa cum am mai scris, am fost in Italia, cu avionul.La plecare totul a decurs minunat,fara intarzieri, desi am fost cu o companie low cost, fara discutii inutile la vama si dupa un zbor ce a durat foarte putin eram la Roma.Cum a fost acolo voi mai scrie...dar zborul de intoarcere a fost cel mai putin placut de care am avut parte desi pot spune ca am ceva experienta in domeniu. Am plecat din Roma cu o intarziere de o ora iar dupa cateva turbulente cam suspecte a trebuit sa facem si o escala in Budapesta unde aterizarea nu a fost tocmai lina. Dupa inca o ora am decolat spre Romania unde am ajuns cu doua ore si jumatate intarziere fata de ora programata in conditii de vreme foarte buna. In timpul acestui zbor recunosc faptul ca m-am temut ca nu mai ajung acasa. Se pare ca nu-mi sosise vremea, azi insa a venit vremea pentru un avion cu persoane si personalitati poloneze. Fie-le tarana usoara !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu